پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعين تكليف بيمه90مليوني
نوشته شده در 30 / 10 / 1390
بازدید : 1148
نویسنده : روستایی

دنیای اقتصاد- سرانجام پس از چهار ماه بحث و جدل، رییس قوه قضائیه نرخ دیه برای پنج ماه باقیمانده سال 90 را اعلام کرد: 67 میلیون و 500 هزار تومان برای ماه‌های غیرحرام و 90 میلیون تومان برای ماه‌های حرام. ماجرای تعیین نرخ دیه در حالی با حکم دیروز آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به پایان رسید، که او دلیل تعیین این نرخ را «اعلام شرکت‌های بیمه مبنی بر نداشتن توان پرداخت دیه به نرخ روز» و «ملاحظه مصالح عمومی» عنوان کرد. نرخ 5/67 میلیون تومانی اعلام شده، نسبت به نرخ 45 میلیونی سال گذشته رشدی 50 درصدی را نشان مي‌دهد، اما نسبت به پیشنهاد اولیه قوه قضائیه (90 میلیون تومان) بسیار پایین‌تر است. در واقع به نظر مي‌رسد افزایش 5/22 میلیونی نرخ دیه «حد واسطی» از نرخ پارسال و مصوبه اولیه دستگاه قضایی باشد تا رضایت دولت و شرکت‌های بیمه را نیز تامین کند. رییس قوه قضائیه همزمان با اعلام نرخ نهایی دیه، تاکید کرد که شرکت‌های بیمه تعهد داده‌اند تا پایان سال نرخ حق بیمه دریافتی را افزایش ندهند. غلامرضا تاجگردون، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز گفت که دارندگان بیمه شخص ثالث برای پنج ماه پایانی سال نیازی به خرید بیمه جدید ندارند.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر , سرچشمه آرامش , بيمه ,



بازدید : 1136
نویسنده : روستایی

رئیس پژوهشکده بیمه گفت: در حالی که سرانه حق بیمه در دنیا 610 دلار است، این رقم در ایران تنها 60 دلار است و بر همین اساس تقاضای بیمه در ایران حدود 10 برابر کمتر از متوسط جهانی است. غدیر مهدوی روز گذشته در يك نشست خبری با بیان مطلب فوق افزود: از حدود 60 دلار حق بیمه در ایران حدود 37 دلار تنها مربوط به بیمه اتومبیل و چهار دلار نیز مربوط به بیمه عمر است. رئیس پژوهشکده بیمه اظهار داشت: متوسط تقاضای بیمه عمر در دنیا 90 بار بیشتر از ایران و حدود 360 تا 270 دلار است، ضمن این که 59 درصد از 610 دلار حق بیمه در دنیا مربوط به بیمه عمر است. وی پائین بودن درجه ریسک‌پذیری و برنامه‌ریزی را از دلایل پائین بودن تقاضای کم بیمه در ایران دانست و افزود: صنعت بیمه دارای سه کارکرد است. مهدوی اظهار داشت: ایجاد امنیت و آسایش برای تمام فعالیت‌های زندگی از طریق پوشش ریسک‌های مختلف، افزایش سرمایه‌گذاری و ایجاد رونق در فعالیت‌های اقتصادی و توزیع عادلانه هزینه‌ای ناشی از ریسک از مهمترین کارکردهای بیمه است. وی تبلیغات محصولات بیمه‌ای را برای گسترش این صنعت ضروری دانست و افزود: هرچند بیمه یکی از سه بال بازارهای مالی است اما این صنعت در ایران رونق مناسبی نیافته است. رئیس پژوهشکده بیمه اظهار داشت: هرچند شبکه بانکی و بازار سرمایه متناسب با اقتصاد کشور پیشرفت کرده اما صنعت بیمه هنوز جایگاه خود را به دست نیاورده است. وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری 13 آذرماه به عنوان روز صنعت بیمه اظهار داشت: بر همین اساس هجدهمین کنفرانس صنعت بیمه با نام کارآمدی مدیریت بیمه چالش‌ها و راهبردها هشتم آذرماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر , سرچشمه آرامش , بيمه ,



بازدید : 1165
نویسنده : روستایی

به گزارش پایگاه خبری اعتبار - کمیته عرضه فرابورس ایران در جلسه 17 دی‌ماه خود با درج نام شرکت بیمه کوثر (سهامی عام) در بازار پایه فرابورس ایران موافقت کرد و به این ترتیب نام این شرکت با نماد «کوثر» در تابلوی بازار جای می‌گیرد. شرکت بیمه کوثر با سرمایه 400 میلیارد ریال درحالی در بازار پایه فرابورس ایران پذیرش شده که دارای 400 میلیون سهم عادی با نام و ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال است. 

 بازار پایه فرابورس بازاری است که اوراق بهادار بدون قابلیت‌های لازم برای معامله در بورس، در آن دادوستد می‌شود. این بازار در اجرای ماده 25 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب آذر 1384 تشکیل و راه‌اندازی شده است.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



مسافران داخلي وخارجي بيمه ميشوند
نوشته شده در 27 / 10 / 1390
بازدید : 1081
نویسنده : روستایی

رییس کل بیمه مرکزی گفت: هر چند در ایران بیمه مسافران داخلی و خارجی اختیاری است، اما شرکت‌های بیمه‌ای کشور آمادگی ارائه خدمات بیمه‌ای به مسافران را دارند.

سیدمحمد کریمی، در خصوص بیمه مسافرانی که از کشور خارج یا به کشور وارد می‌شوند، گفت: در برخی کشورها بیمه مسافرانی که خارج یا داخل می‌شوند اجباری و در برخی از کشورها این بیمه اختیاری است. وی ادامه داد:‌ در صورتی که مسافران به کشورهایی وارد شوند که داشتن بیمه‌نامه اجباری است، به طور قطع در ایران بیمه می‌شوند. کریمی با اشاره به اینکه در ایران داشتن بیمه نامه برای توریست‌های داخلی و خارجی اختیاری است، تصریح کرد: تمام شرکت‌های بیمه‌ای داخل کشور این آمادگی را دارند که مسافران داخلی و خارجی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند. رییس کل بیمه مرکزی در پایان گفت: اطلاع‌رسانی به مسافران برای دریافت بیمه‌های مسافرتی به آنها کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکل در داخل یا خارج از کشور با مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه خدمات مورد لازم را دریافت کنند.

 


:: برچسب‌ها: مسافران داخلي وخارجي بيمه ميشوند , بيمه كوثر ,



بيمه آتش سوزي
نوشته شده در 26 / 10 / 1390
بازدید : 1646
نویسنده : روستایی

 

آیا می دانید حق بیمه آتش سوزی منزل مسکونی به ازای هر ۱۰میلیون تومان ۲۲۰۰تومان می باشد؟

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه آتش سوزي , ,
:: برچسب‌ها: بيمه كوثر , بيمه آتش سوزي ,



بيمه كوثر
نوشته شده در 25 / 10 / 1390
بازدید : 1336
نویسنده : روستایی

آرامش حس زیبایی است آن را با بيمه ما  تجربه کنید


:: برچسب‌ها: آرامش , بيمه , زيبايي ,



قوانين بيمه اي18
نوشته شده در 24 / 10 / 1390
بازدید : 1247
نویسنده : روستایی

ماده ۱۸- هرگاه معلوم شود خطري كه براي آن بيمه به عمل آمده قبل از عقد قرارداد واقع شده بوده است قرارداد بيمه باطل و بي اثر خواهد بود دراين صورت اگر بيمه گر وجهي از بيمه گذار گرفته باشد عشر از مبلغ مزبور را بعنوان مخارج كسر و بقيه را بايد به بيمه گذار مسترد دارد.
مسوليت بيمه گر


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه ,



قوانين بيمه اي17
نوشته شده در 23 / 10 / 1390
بازدید : 1346
نویسنده : روستایی

ماده ۱۷- درصورت فوت بيمه گذار يا انتقال موضوع بيمه به ديگري اگر ورثه يا منتقل اليه كليه تعهداتي را كه موجب قرارداد بعهده بيمه گذار بوده است در مقابل بيمه گر اجرا كند عقد بيمه به نفع ورثه يا منتقل اليه به اعتبار خود باقي مي ماند معهذا هريك از بيمه گر يا ورثه يا منتقل اليه حق فسخ آن را نيز خواهند داشت. بيمه گر حق دارد در ظرف سه ماه از تاريخي كه منتقل اليه قطعي موضوع بيمه تقاضاي تبديل بيمه نامه را به نام خود مي نمايد عقد بيمه را فسخ كند.
درصورت انتقال موضوع بيمه به ديگري ناقل مسوول كليه اقساط عقب افتاده وجه بيمه در مقابل بيمه گر خواهد بود ليكن از تاريخي كه انتقال را به بيمه گر بموجب نامه سفارشي يا اظهار نامه اطلاع مي دهد نسبت به اقساطي كه از تاريخ اطلاع به بعد بايد پرداخته شود مسوول نخواهد بود.
اگر ورثه يا منتقل اليه متعدد باشند هريك از آنها نسبت به تمام وجه بيمه در مقابل بيمه گر مسوول خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه ,



قوانين بيمه اي16
نوشته شده در 22 / 10 / 1390
بازدید : 1428
نویسنده : روستایی

ماده ۱۶- هرگاه بيمه گذار در نتيجه عمل خود خطري را كه به مناسبت آن بيمه منعقد شده است تشديد كند يا يكي از كيفيات آن بيمه منعقد شده است تشديد كند يا يكي از كيفيات يا وضعيت موضوع بيمه را بطوري تغيير دهد كه اگر وضعيت مزبور قبل از قرارداد موجود بود بيمه گر حاضر براي انعقاد قرارداد با شرايط مذكوره در قرارداد نمي گشت بايد بيمه گر را بلافاصله از آن مستحضر كند – اگر تشديد خطر يا تغيير وضعيت موضوع بيمه در نتيجه عمل بيمه گذار نباشد مشاراليه بايد مراتب را در ظرف ده روز از تاريخ اطلاع خود رسما به بيمه گر اعلام كند . در هر دو مورد مذكور در فوق بيمه گر حق دارد اضافه حق بيمه را معين نموده به بيمه گذار پيشنهاد كند و در صورتي كه بيمه گذار حاضر براي قبولي و پرداخت آن نشود قرارداد را فسخ كند و اگر تشديد خطر در نتيجه عمل خود بيمه گذار باشدخسارات وارده را نيز از مجراي محاكم عمومي از او مطالبه كند و درصورتي كه بيمه گر پس از اطلاع تشديد خطر به نحوي از انحاء رضايت به بقاء عقد قراداد داده باشد مثل آنكه اقساطي از وجه بيمه را پس از اطلاع از مراتب از بيمه گذار قبول كرده يا خسارت بعد از وقوع حادثه به او پرداخته باشد ديگر نمي تواند به مراتب مذكوره استناد كند – وصول اقساط حق بيمه بعد از اطلاع از تشديد خطر يا پرداخت خسارت پس از وقوع حادثه و نحو آن دليل بر رضايت بيمه گر به بقاء‌ قرارداد مي باشد.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه ,



قوانين بيمه اي15
نوشته شده در 21 / 10 / 1390
بازدید : 1173
نویسنده : روستایی

ماده ۱۵- بيمه گذار بايد براي جلوگيري از خسارت مراقبتي را كه عادتا هركس از مال خود مي نمايد نسبت به موضوع بيمه نيز بنمايد و در صورت نزديك شدن حادثه يا وقوع آن اقداماتي را كه براي جلوگيري از سرايت و توسعه خسارت لازم است بعمل آورد . اولين زمان امكان و منتهي در ظرف پنج روز از تاريخ اطلاع خود از وقوع حادثه بيمه گر را مطلع سازد والا بيمه گر مسوول نخواهد بود مگر آنكه بيمه گذار ثابت كند كه بواسطه حوادثي كه خارج از اختيار او بوده است اطلاع به بيمه گر در مدت مقرر براي او مقدور نبوده است . مخارجي كه بيمه گذار براي جلوگيري از توسعه خسارت مي نمايد بر فرض كه منتج به نتيجه نشود بعهده بيمه گر خواهد بود ولي هر گاه بين طرفين در موضوع لزوم مخارج مزبوره يا تناسب آن با موضوع بيمه اختلافي ايجاد شود حل اختلاف به حكم يا محكمه رجوع مي شود.


:: برچسب‌ها: قوانين بيمه ,



قوانين بيمه اي14
نوشته شده در 20 / 10 / 1390
بازدید : 1312
نویسنده : روستایی

ماده ۱۴- بيمه گر مسوول خسارات ناشيه از تقصير بيمه گذار يا نمايندگان او نخواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانين بيمه ,



قوانين بيمه اي13
نوشته شده در 19 / 10 / 1390
بازدید : 1363
نویسنده : روستایی

ماده ۱۳- اگر خودداري از اظهار مطالبي يا اظهارات خلاف واقع از روي عمد نباشد عقد بيمه باطل نمي شود – دراين صورت هرگاه مطالب اظهار نشده يا اظهار خلاف واقع قبل از وقوع حادثه معلوم شود بيمه گر حق دارد يا اضافه حق بيمه را از بيمه گذار درصورت رضايت او دريافت داشته قرارداد را ابقاء‌ كند و يا قرارداد بيمه را فسخ كند – درصورت فسخ بيمه گر بايد مراتب را به موجب اظهار نامه يا نامه سفارشي دو قبضه به بيمه گذاراطلاع دهد اثر فسخ ده روز پس از ابلاغ مراتب به بيمه گذار شروع مي شود و بيمه گر بايد اضافه حق بيمه دريافتي تا تاريخ فسخ را به بيمه گذار مسترد دارد.
درصورتي كه مطالب اظهار نشده يا اظهار خلاف واقع بعد از وقوع حادثه معلوم شود خسارت به نسبت وجه بيمه پرداختي و وجهي كه بايستي درصورت اظهار خطر بطور كامل و واقع پرداخته شده باشد تقليل خواهد يافت.


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانيين بيمه ,



بيمه كوثر
نوشته شده در 18 / 10 / 1390
بازدید : 1228
نویسنده : روستایی

بيمه پديده مهم و نويني است كه بايد از آن به نفع كشور استفاده كرد،حوادث غير قابل محاسبه هميشه در كمين انسان ها،فعاليت ها روزمره اجتماعي اقتصادي تجاري آنهاست....قرداد بيمه يك عقد مشروع وعقلاني است...بيمه پديده بسيار خوبي است كه به كارهاي اقتصادي جامعه نظم ميدهد...

مقام معظم رهبري


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بازدید : 1118
نویسنده : روستایی

در پي تاكيد رئيس كل بيمه مركزي بر ترويج و تقويت بيمه‌هاي اعتباري، سقف پوشش بيمه‌اي در قرارداد گروهي بيمه‌هاي اعتبار داخلي براي اعتبار گيرندگان حقوقي به پنج ميليارد تومان و براي اعتبار گيرندگان حقيقي به پانصد ميليون تومان افزايش يافت.غلامعلي ثبات رئيس كميته امور فني بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، ابلاغيه به مديران عامل شركت هاي بيمه، افزايش سقف مجاز براي پوشش بيمه اعتبار داخلي را ابلاغ كرد.
رئيس كميته امور فني بيمه مركزي اين بخشنامه را«با توجه به  تبصره ماده ۱۴ آيين نامه قرارداد گروهي بيمه اعتبار داخلي و براساس رهنمود رئيس كل محترم بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران» صادر كرد تا براساس آن «سقف پوشش هاي مندرج در ماه ۱۴ آيين نامه قرارداد گروهي بيمه اعتبار داخلي، براي هر يك از اعتبار گيرندگان حقيقي به پنج ميليارد ريال و براي هر يك از اعتبار گيرندگان حقوقي به ۵۰ ميليارد ريال افزايش يابد.»به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران، براساس مفاد ماده اول«آيين نامه شماره ۵۱ شوراي عالي بيمه»،در خصوص« قرارداد گروهي بيمه اعتبار داخلي»، منظور از «اعتبار»،  ظرفيت بدهي يك مشتري براي خريد كالا و خدمات از بنگاه هاي اقتصادي و يا دريافت تسهيلات مالي از بانك ها و موسسات مالي و اعتباري داراي مجوز از بانك مركزي است. در مواردي كه اين تسهيلات مالي در اختيار مشتريان قرارمي‌گيرد، شركت‌هاي بيمه مي توانند در چارچوب ضوابط آيين نامه قرارداد گروهي بيمه اعتبار داخلي، بازپرداخت مطالبات ناشي از اين فعاليت ها را كه در معرض ريسك عدم بازپرداخت قرارمي گيرد بيمه كنند.طبق مفاد اين آيين نامه، بنگاه هاي اقتصادي فروشنده كالا و خدمات اقساطي، بانك ها و موسسات مالي و اعتباري داراي مجوز از بانك مركزي، به عنوان بيمه گذار، مي توانند براي مجموع اعتبارات اعطايي خود به اعتبار گيرندگان، در چارچوب قرارداد گروهي بيمه اعتبار داخلي، از شركت بيمه تقاضاي بيمه نامه نمايند.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



آيين نامه بيمه های زندگی اصلاح شد
نوشته شده در 16 / 10 / 1390
بازدید : 1247
نویسنده : روستایی

در راستاي سياست ها و رويكردهاي جديد بيمه مركزي در خصوص افزايش ضريب نفوذ بيمه و توسعه بيمه هاي زندگي ، در سيصد و چهلم و نهمين نشست شوراي عالي بيمه ، اصلاحات آيين نامه بيمه هاي زندگي تصويب شد. نگاه ما به صنعت بيمه نگاهي جامع و توسعه اي است و صنعت بيمه بايد در هر گام به سطوح گوناگون وو لايه هاي جامعه نزديك شود.در سياست گذاري جديد ،عزم خود را جزم كرده ايم تا با كم كردن فاصله موجود ضمن رقابتي تر شدن بازار اين رشته بيمه اي ، زمينه تامين آرامش و آسودگي خاطر آحاد مختلف جامعه را فراهم آوريم تا افراد بيشتري بتوانند از مزاياي پوشش بيمه هاي زندگي استفاده كنند.وي با تشريح تغييرات و مزاياي جديد بيمه هاي زندگي ابراز اميدواري كرد با اجراي تمامي مفاد اين آيين نامه و اهتمام شركت هاي بيمه در اين خصوص، سهم بيمه هاي زندگي از مجموع حق بيمه ها به ميانگين جهاني نزديك تر شود.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بازدید : 1220
نویسنده : روستایی

 

 
بیمه کوثر خسارات بیمه‌شدگان را با کارت بانکی می پردازد
 
اعتبار- مدیرعامل بیمه کوثر اعلام کرد که این شرکت خسارات بیمه‌شدگان خود را با کارت بانکی می پردازد.

در راستای ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و تکریم ارباب رجوع و تسریع در عملیات پرداخت خسارت، بیمه کوثر در ابتکاری جدید با توافق و تفاهم با بانک سپه مقرر کرد تا تمامی خسارات پرداختی به بیمه‌گذاران از طریق کارت‌های بانکی پرداخت شود.بدین ترتیب خسارت‌دیدگان تنها با یک نوبت مراجعه به مراکز خسارت شرکت بیمه کوثر با تشکیل پرونده و دریافت یک قطعه کارت عابر‌بانک سپه ویژه بیمه کوثر به صورت خام خواهند توانست حداکثر ظرف 48 ساعت خسارت تعیین شده را از طریق این کارت‌ها از تمامی درگاه‌های عضو شبکه شتاب دریافت کنند.این ابتکار عمل از طرفی از مراجعات مکرر خسارت‌دیدگان به شرکت بیمه جلوگیری کرده و از طرفی دیگر دریافت مبالغ خسارت که قبل از این ازسوی چک پرداخت می شد و مشتری می بایست مدت زیادی را در بانک جهت دریافت وجه سپری کند، از این پس در کمترین زمان ممکن از طریق کارت‌های تقدیمی بیمه کوثر پرداخت خواهد شد.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بازدید : 1315
نویسنده : روستایی
با امضای توافقنامه ای مقرر شد:
بیمه آسیا خسارت های بیمه کوثر را می پردازد
 
اعتبار- توافقنامه همکاری میان شرکت ها بیمه آسیا و کوثر به امضای حاج فتحعلیها و عطایی مدیران عامل دو شرکت رسید که بر اساس یکی از بندهای آن، بیمه آسیا خسارت های بیمه نامه های کوثر را در شعب و واحدهای خسارت خود می پردازد.به گزارش پایگاه خبری اعتبار، مدت این توافق‌نامه سه سال و موضوع آن عبارت از استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و خدمات و گسترش همکاری‌های فی‌مابین بر اساس اصول و عرف بیمه‌گری با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه و آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی بیمه و دستورالعمل‌های بیمه مرکزی است.بر اساس این گزارش، همکاری در زمینه صدور بیمه‌های مشارکتی (کنسرسیوم)، قبول و واگذاری اتکایی بر اساس ظرفیت‌های نگهداری هر یک از طرفین، ارایه خدمات کارشناسی، بازدید و ارزیابی و پرداخت خسارت انواع رشته‌های بیمه‌ای اموال، اشخاص و مسوولیت از سوی شرکت بیمه آسیا در واحدها و شعب پرداخت کننده خسارت به بیمه‌نامه‌هایی که از سوی شرکت بیمه کوثر صادر  شده است و ... برخی از حوزه‌های کاری توافق‌نامه بیمه آسیا و بیمه کوثر است.  



:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بازدید : 23060
نویسنده : روستایی

سقف بیمه عمر و حوادث بازنشستگان 14میلیون شد

 
 افزایش سقف بیمه عمر و حوادث بازنشستگان به 14 میلیون تومان خبرداد.

 با افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان و حفظ ارتباط بازنشستگان با صندوق بیمه عمر و با بهره گیری از یارانه و منابع صندوق، بازنشستگان از سرمایه بیمه عمر حدود 14میلیون تومان بهره مند خواهند شد. طرح افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان به صورت آزمایشی از ابتدای مهرماه جاری برای بازنشستگان سپاه و درآینده برای سایر بازنشستگان اجرا می شود. در طرح افزایش سرمایه بیمه عمر و حوادث بازنشستگان، میزان حق بیمه شناور و متناسب با میزان دریافتی بازنشسته همانند شاغلین است که در نتیجه، سرمایه بیمه متعلقه نیز متناسب با میزان حق بیمه پرداختی بالاتر خواهد بود.تفاوت زیادی میان سرمایه بیمه عمر شاغلین و بازنشستگان وجود دارد و هزینه های افراد و خانواده ها در دوران بازنشستگی عموما بیشتر است. امروز بازنشستگان نیروهای مسلح به ازای حق بیمه ماهانه حدود 25هزار ریال، از سرمایه بیمه عمری 3 تا هشت میلیون تومان - با توجه به سن بیمه شده - برخوردارند که از 70سالگی به بالا حداکثر سه میلیون تومان خواهد بود.

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه عمر بازنشستگان , بيمه كوثر ,



بیمه باقیات و صالحات
نوشته شده در 12 / 10 / 1390
بازدید : 1468
نویسنده : روستایی

پیامبر اعظم (صلی ا... علیه و آله):

الدنیا مزرعه الاخره :  دنیا مزرعه آخرت است.(میزان الحکمه)

 با بهره گیری از تفکر ناب اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی، در راستای ارتقای سطح فرهنگ استفاده از بیمه و ایجاد بستر مناسب جهت بهره برداری از پوشش های بیمه ای و همچنین فراهم نمودن ابزاری برای نظم بخشیدن به امور خیر و مرتبط با باقیات الصالحات درون جامعه و بطور خاص بین بازار هدف خود، اقدام به طراحی و ایجاد بیمه نامه ای جدید تحت عنوان بیمه باقیات الصالحات نموده است.در این بیمه جدید کلیه کسانیکه به مثابه آیه شریفه «ان احسنتم احسنتم لانفسکم» هرکسی نیکی می کند به خود نیکی می کند، بدنبال ایجاد آرامش واقعی و درک لذت واقعی احسان و نیکی کردن و انجام امورات خیر و ماندگار و به معنای واقعی کلمه «باقیات الصالحات» برای زندگی دنیا و آخرت خود می باشند و می خواهند دغدغه های اخروی خود را کاهش داده و دردها و آلام زندگی دنیای خود را با مرهمی الهی و دارویی شفا بخش التیام بخشند، می توانند با بیمه نامه باقیات الصالحات (که برای اولین بار در دنیا اجرا می گردد) و تخصیص مبالغی متناسب با نیت خیر خود به شرکت بیمه کوثر به عنوان بیمه گر بیمه باقیات الصالحات اجازه دهد تا نسبت به سرمایه گذاری و افزایش حق بیمه دریافتی اقدام و سرمایه بیمه گذار این طرح را که در پایان دوره های 5 تا 30 ساله بیمه نامه بصورت مضاعف و چندین برابر افزایش یافته را در صورت فوت بیمه گذار، در کوتاه ترین زمان ممکن، در امورات خیری که درون فرم پیشنهاد بیمه نامه توسط بیمه گذار مشخص گردیده است (پوششهای بیمه ای درخواستی) را توسط افرد حقیقی معرفی شده (معتمد/ذینفع معرفی شده) و یا افراد حقوقی (موسسات خیریه) انتخاب شده به انجام برساند.شیوه ارائه این بیمه نامه به دو صورت انفرادی و گروهی می باشد که برای هر یک از این دو شیوه طرحهای متنوعی طراحی گردیده است که با توجه به تعهدات مد نظر ارائه می گردد. شما می توانید با انتخاب هر یک از پوششهای ارائه شده در فرم پیشنهاد (و یا انتخاب همزمان چند پوشش) اقدام به خرید بیمه نامه نمایید و حق بیمه تعیین شده را بصورت ماهانه، سالانه و یا یکجا پرداخت نمایید.تا دیروز تمامی شرکتهای بیمه به دنبال ایجاد آرامش خاطر برای دنیای افراد بوده اند. اما امروز ما با درک صحیح نسبت به جامعه و ارزشهای معنوی مردم کشور عزیزمان، گام را فراتر نهاده و به دنبال ارائه خدماتی است که بتواند آرامش اخروی را نیز برای آنها فراهم آورد. شرکت بیمه کوثر خود را مکلف می داند تا در طول مدت بیمه نامه با توجه به نیت خیر شما، مصارف وجوه این بیمه را در امور عام المنفعه ای همچون مدرسه سازی و یا مراکز درمانی خیریه سرمایه گذاری نموده تا در طول مدت بیمه نامه نیز توانسته باشد خدمتی در راستای نیات خیر بیمه گذاران خود انجام داده باشد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه باقيات وصالحات , ,
:: برچسب‌ها: بیمه باقیات و صالحات ,



بيمه تضمین سرمایه‌گذارى‌ها
نوشته شده در 11 / 10 / 1390
بازدید : 1186
نویسنده : روستایی

تضمین سرمایه‌گذارى‌ها

توسعهٔ اقتصادى کشور در گرو سرمایه‌گذارى‌هاى جدید است. سرمایه‌گذارى جدید در صورتى ممکن است که اولاً منابع سرمایه در دسترس باشد و ثانیاً وسایلى براى حفظ سرمایه‌گذارى در مقابل خطرهاى گوناگون که آن را تهدید مى‌کند وجود داشته باشد. بیمه وسیله‌اى است که یک واحد اقتصادى در شرف تأسیس را در مقابل بسیارى از خطرها و البته نه‌تمام آنها حفط مى‌کند. خطرهاى مختلفى که سرمایه‌گذارى‌ها را تهدید مى‌کند عبارتند از:

- خطرهاى اقتصادى (مانند بحران‌هاى اقتصادی، تورّم و تغییرات نرخ برابرى ارزها).

- خطرهاى طبیعى و فاجعه‌آمیز (از قبیل سیل، طوفان و زلزله).

- خطرهاى انسانى (مانند آتش‌سوزی، تصادف اتومبیل و جزء آن).


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



ميلاد حضرت مسيح مبارك باد
نوشته شده در 10 / 10 / 1390
بازدید : 1139
نویسنده : روستایی

   میلاد مسعود پیام آور توحید، صلح و مهربانی، حضرت عیسی مسیح (ع) بر تمامی موحدین و پیروان ادیان الهی بویژه جهان مسیحیت گرامی باد 

با سلام و عرض تبریك خدمت یكایك شما عزیزان، بخصوص هموطنان محترم مسیحی كه در ایام میلاد مبارک حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال نو میلادی 2012 و جشن زیبای كریسمس قرار دارند و با این امید كه همگی شما همواره شادمان و تندرست باشید، از خداوند متعال لحظات پر امید و لذت بخشی را برای شما آرزو می كنم.


:: برچسب‌ها: ميلاد حضرت مسيح مبارك ,



بیمه تجهیزات الکترونیک
نوشته شده در 9 / 10 / 1390
بازدید : 1443
نویسنده : روستایی

کلیه تجهیزات و دستگاههائی که ارزش قطعات الکتریکی و الکترونیکی از ارزش قطعات مکانیکی در آنها بیشتر باشد مانند وسايل فيلم برداري ، ماشين‌هاي اداري ، دستگاههاي فتوكپي ،  دوربين‌ها ، ويدئو ، دستگاههاي ضبط و پخش صدا ، سيستم ناوبري دريا و هوائي ، دستگاههاي الكترونيكي مخابرات ، تجهيزات پزشكي ، آزمايشگاهي ، دندانپزشكي ، تجهیزات رادیو تلویزیونی، مخابراتی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، اندازه گیری، نقشه برداری، پزشکی، کامپیوتری و ... تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند. درواقع این بیمه یک بیمه حوادث برمبنای تمام خطرات است که خسارت های فیزیکی، ناگهانی و غیرقابل پیش بینی را که بر موضوع مورد بیمه وارد آید جبران می کند.


:: برچسب‌ها: بیمه تجهیزات الکترونیک ,



آتش سوزی صنایع
نوشته شده در 8 / 10 / 1390
بازدید : 1560
نویسنده : روستایی

ما اقدام به انعقاد قراردادهای بیمه ای با صنایع، سازمانها و ادارات كرده ايم که حوادث زیر را تحت پوشش قرار می دهد:
- آتش سوزی ( حریق، انفجار و صاعقه)
- سیل
- طوفان
- زلزله
- ذوب برف و بارش باران
- سقوط هواپیما
- پوششهای خاص بنا به درخواست بیمه گذار

مواردی که می توانند از این پوششهای بیمه ای بهره مند گردند عبارتند از:
-    کارخانجات، ساختمان و موجودی انبارها، ساختمانهای اداری، تاسیسات و سایر موارد عمومی.
-     موارد خاصی از قبیل بویلرها، ظروف تحت فشار، زاغه های مهمات، اماکن نظامی دارای طبقه بندی، قطعات الکترونیکی و مخابراتی، آشیانه ها و سایر مواردی که توسط ديگر شرکتهای بیمه ای قابل پوشش نیستن


:: موضوعات مرتبط: بيمه آتش سوزي , ,
:: برچسب‌ها: بيمه آتش سوزی صنایع ,



بازدید : 1231
نویسنده : روستایی

 نگاه ما به صنعت بيمه نگاهي جامع و توسعه اي است و صنعت بيمه بايد در هر گام به سطوح گوناگون وو لايه هاي جامعه نزديك شود.
  در سياست گذاري جديد ،عزم خود را جزم كرده ايم تا با كم كردن فاصله موجود ضمن رقابتي تر شدن بازار اين رشته بيمه اي ، زمينه تامين آرامش و آسودگي خاطر آحاد مختلف جامعه را فراهم آوريم تا افراد بيشتري بتوانند از مزاياي پوشش بيمه هاي زندگي استفاده كنند.
با اجراي تمامي مفاد اين آيين نامه و اهتمام شركت هاي بيمه در اين خصوص، سهم بيمه هاي زندگي از مجموع حق بيمه ها به ميانگين جهاني نزديك تر ميشود

 



:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بيمه مستمري
نوشته شده در 6 / 10 / 1390
بازدید : 1267
نویسنده : روستایی

بيمه مستمري؛رئيس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد كه شوراي عالي بيمه، در ادامه اصلاح آيين نامه هاي زندگي، شركت هاي بيمه را مجاز كرد براي متقاضيان بيمه زندگي، بيمه مستمري نيز صادر نمايند.
بر اساس اين بيمه نامه، شركت بيمه تعهد مي كند كه در ازاي دريافت حق بيمه از بيمه گذار، مبلغ تعهد شده شركت بيمه را به صورت مستمري تا يك مدت معين در بيمه نامه و يا در طول زندگي بيمه شده به ذي نفع بيمه نامه بپردازد.
در اين نشست خبري مسئله مربوط به بيمه هاي كشاورزي، بيمه هاي اعتباري، بيمه شخص ثالث، رتبه بندي شركت هاي بيمه، نظارت بر شركت هاي بيمه و فعاليت هاي بيمه اي از جمله پرسش هاي خبرنگاران بود كه مهندس كريمي به آنها پاسخ داد.


:: برچسب‌ها: بيمه مستمري ,



بازدید : 1568
نویسنده : روستایی

10 تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبلي

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آیین‌نامه جدید تعرفه بیمه شخص ثالث را که به تصویب وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی دولت رسیده ، برای اجرا ابلاغ کرده است.

 به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي، مهمترین تفاوت‌های آیین‌نامه مصوب تعرفه حق بیمه با آیین‌نامه قبلی به این شرح است:

1 - تعیین حق بیمه به صورت نرخ و بر مبنای مجموع تعهدات مالی و بدنی شرکت بیمه در برابر بیمه گذار.

2 - افزایش تخفیف عدم خسارت تا 70 درصد.

3 - تفکیک اضافه نرخ تعداد خسارت بر اساس خسارت‌های مالی و بدنی.

4 - امکان انتقال سوابق تخفیف حق بیمه به وسیله نقلیه مشابه در زمان فروش آن.

5 - معافیت از پرداخت اضافه نرخ مربوط به سوابق بیمه ای مالک قبلی وسیله نقلیه.

6 - لحاظ کردن تخلف های حادثه‌ساز وسیله نقلیه در تعیین حق بیمه.

7 - در نظر گرفتن اضافه نرخ برای خودروهای با سن بیش از 15 سال.

8 -کاهش تعرفه بیمه نامه های کوتاه مدت.

9 - پیش بینی امکان فروش اقساطی بیمه نامه.

10- تعیین چگونگی پرداخت خسارت های بدنی.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبلي ,



بيمه دريايي5
نوشته شده در 4 / 10 / 1390
بازدید : 1171
نویسنده : روستایی

بيمه دريايي که امروز وجود دارد احتمالاً در حدود صده‌هاي يازدهم و دوازدهم ميلادي در منطقه‌اي در شمال ايتاليا به‌وجود آمده است. شخصي به نام لومباردز در صده‌هاي چهاردهم و پانزدهم انگليسي ها را با اين نوع فعاليت آشنا ساخت. مفاهيم بيمه‌گر و بيمه‌گري نخستين‌بار در بيمه دريايي مطرح شد. آن روزها هر بازرگاني که حاضر به تقبل بخشي از يک خطر بود نام خود را همراه با سهمي که از آن خطر قبول مي‌کرد در پايين صفحه‌اي که جزئيات خطر مزبور در آن درج شده بود مي‌نوشت. آن وقت مالکان کشتي‌ها و بازرگانان دريافتند که مي‌توانند کشتي‌ها را براي حمل اجناس سودآور اعزام کنند زيرا مي‌دانستند چنانچه کشتي دچار حادثه شود از اين طريق جبران خواهد شد. در سال 1666 آتش‌سوزي بسيار بزرگي در لندن روي داد که باعث به وجود آمدن بيمه آتش‌سوزي شد. معلوم نيست که نخستين بيمه آتش‌سوزي به صورت امروزي در چه زماني صادر شد اما گفته مي‌شود که نخستين شرکت بيمه آتش‌سوزي به‌نام اداره آتش در سال 1680 بنيان نهاده شد که بعدها فونيکس لقب گرفت.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



بيمه دريايي4
نوشته شده در 3 / 10 / 1390
بازدید : 1261
نویسنده : روستایی

بيمه‌هاي غير زندگي پيشينه بلند مدتي دارند. نوعي بيمه‌هاي دريايي در حدود 3000 سال قبل مورد استفاده قرار گرفت. بيمه‌هاي زندگي نيز سابقه زيادي دارند. اين نوع بيمه‌ها نخستين‌بار هنگامي پديد آمد که سربازان رومي قسمتي از دستمزد خود را در صندوقي جمع‌آوري کردند تا چنانچه در جنگ کشته شدند آن پول به خانواده‌هايشان پرداخت شود.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



درباره شركت بيمه كوثر
نوشته شده در 2 / 10 / 1390
بازدید : 1203
نویسنده : روستایی


شرکت بیمه کوثر حدود 12 سال به صورت کپتیو ( Captive) در عرصه صنعت بیمه به فعالیت مشغول بوده است. این شرکت در سال 1389 موفق به اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید. شرکت بیمه کوثر با بهره مندی از کادر مجرب و متخصص اهداف زیر را بمنظور گسترش و توسعه صنعت بیمه در کشور دنبال می نماید:
1)    حفظ سرمايه‌هاي فيزيكي از طريق مديريت ريسك‌هاي حوادث طبيعي و غير طبيعي ، شناسايي نقاط آسيب پذير در برابر حوادث و جبران خسارت‌هاي وارده از طريق توسعه بيمه‌هاي تمام خطر مهندسي و بيمه‌هاي اموال و دارايي‌هاي سازمان ها و صنايع .
2)    كاهش دغدغه در انجام مأموريت‌هاي محوله از طريق توسعه بيمه‌هاي مسئوليت و مهندسي و بیمه های اشخاص كه منجر به بهبود اثر بخشي مأموريت‌ها خواهد گرديد.
3)    ارائه خدمات با قيمت مناسب به بيمه گذاران و بيمه شدگان و حداكثر بهره‌وري بیمه گذاران از بازار بيمه.


:: برچسب‌ها: بيمه كوثر ,



قوانين بيمه اي12
نوشته شده در 1 / 10 / 1390
بازدید : 1414
نویسنده : روستایی

ماده 12-  هرگاه بيمه گذار عمدا از اظهار مطالبي خودداري كند يا عمدا اظهارات كاذبه بنمايد و مطالب اظهار نشده يا اظهارات كاذبه طوري باشد كه موضوع خطر را تغيير داده يا از اهميت آن در نظر بيمه گر بكاهد عقد بيمه باطل خواهد بود حتي اگر مراتب مذكوره تاثيري در وقوع حادثه نداشته باشد.  دراين صورت نه فقط وجوهي كه بيمه گذار پرداخته است قابل استرداد نيست بلكه بيمه گر حق دارد اقساط بيمه را كه تا آن تاريخ عقب افتاده است نيز از بيمه گذار مطالبه كندماده 12-  هرگاه بيمه گذار عمدا از اظهار مطالبي خودداري كند يا عمدا اظهارات كاذبه بنمايد و مطالب اظهار نشده يا اظهارات كاذبه طوري باشد كه موضوع خطر را تغيير داده يا از اهميت آن در نظر بيمه گر بكاهد عقد بيمه باطل خواهد بود حتي اگر مراتب مذكوره تاثيري در وقوع حادثه نداشته باشد.  دراين صورت نه فقط وجوهي كه بيمه گذار پرداخته است قابل استرداد نيست بلكه بيمه گر حق دارد اقساط بيمه را كه تا آن تاريخ عقب افتاده است نيز از بيمه گذار مطالبه كند


:: موضوعات مرتبط: قوانين بيمه , ,
:: برچسب‌ها: قوانيين بيمه اي ,