پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1163
نویسنده : روستایی

 

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این شرکت در سال جاری 500 هزار بیمه نامه عمر و پس‌انداز برای بازنشستگان نیروهای مسلح صادر خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری اعتبار، عبدالرسول عطایی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: در پی طراحی نرم‌افزار خاصی برای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری هستیم.
وی سود مشارکت این نوع بیمه‌نامه‌ها را حداقل 20 درصد ذکر کرد و گفت: در سال 91 این میزان سود افزایش خواهد یافت.حق بیمه تولیدی بیمه کوثر را در سال گذشته 66 میلیارد تومان ذکر و اظهار داشت: پیش‌بینی پورتفوی شرکت برای سال جاری 150 میلیارد تومان ولی نگاه ما تولید 200 میلیارد تومان حق بیمه است.وی با بیان این نکته که میزان تولید حق بیمه کوثر در سال نخست دو میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در حالی که رشد تولید حق بیمه صنعت بیمه در سال 90 معادل 45 درصد بوده است، بیمه کوثر توانسته رشد 33 برابری در حق بیمه تولیدی را تجربه کند. به گفته عطایی، رشد فروش بیمه‌های زندگی کوثر در سال گذشته 35 درصد بوده که برای سال جاری بالای 50 درصد پیش‌بینی شده است.مدیرعامل بیمه کوثر به ترکیب پورتفوی این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رشته شخص ثالث و اتومبیل 30 درصد، زندگی 30 درصد، آتش سوزی 14 درصد و مسوولیت 9 درصد از پورتفوی شرکت را به خود اختصاص دادند.پیش‌بینی سود سهم بیمه کوثر را در سال گذشته 166 ریال و برای سال جاری 290 ریال اعلام کرد و گفت: سود سهم سال گذشته به طور کامل محقق شده است.وی با اشاره به ایجاد 31 شعبه و 300 نمایندگی در سراسر کشور، افزود: بیمه کوثر به سادگی نمایندگی خود را به کسی واگذار نمی‌کند اما با بررسی‌های دقیقی که صورت می‌گیرد، تعداد نمایندگان شرکت تا پایان سال به 500 شعبه خواهد رسید.وی در عین حال تاکید کرد که برنامه بیمه کوثر، داشتن حداقل یک نمایندگی در هر شهرستان کشور است.مدیرعامل بیمه کوثر به درج نام این شرکت در بازار اول فرابورس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: به دلایلی قرار نبود تا در سال سهام بیمه کوثر قیمت‌گذاری شود ولی تا دو ماه دیگر، قیمت سهام بانک در فرابورس مشخص خواهد شد.چشم‌انداز بیمه کوثر را تبدیل شدن به نخستین شرکت بیمه کشور از لحاظ سهم بازار، ارائه خدمات و توانگری در سال 1404 ذکر کرد و گفت: بیمه کوثر در پنج‌ساله اول تا رتبه ششم، در پنج‌ساله دوم تا رتبه سوم و در پنج‌ساله سوم بعد از بیمه ایران، عنوان برترین بیمه خصوصی کشور را از آن خود خواهد کرد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا , سرچشمه آرمش , بیمه , بیمه قسطی , بیمه ارزان ,



بازدید : 1002
نویسنده : روستایی

مدیر عامل بیمه کوثر: فرهنگ سازی برای بیمه باید از کتب درسی مدارس آغاز شود

 

اگر در کتب درسی مدارس  مباحث بیمه‌ای گنجانده شود  هر چه بیشتر برای گسترش فرهنگ بیمه گام های عملی برداشته میشود. در آموزش های مدارس باید بیمه  طوری معرفی شود که بجای  بیم که برابر خطر است، بیمه به عنوان اطمینان دهنده و اعتماد  بخش معرفی شود. به گفته وی، شرایط را باید به گونه‌ای  مهیا کرد که  آحاد جامعه به این نگرش دست پیدا کنند که  داشتن امنیت  مساوی است با داشتن بیمه نامه معتبر .
وی گفت: برای ترویج فرهنگ بیمه، بیمه مرکزی باید تعامل مناسبی با مدارس، دانشگاهها و صداوسیما داشته باشد تا انواع خدمات بیمه‌ای به مردم شناسانده شود. وی در خصوص عدم اقبال مردم به بیمه‌های عمر گفت: متاسفانه اغلب افراد بیمه‌های عمر را با سرمایه گذاری در بانک مقایسه کرده و به این نتیجه می رسند که خرید بیمه عمر مقرون به صرفه نیست این در حالی است که شرایط این دو  به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. در بیمه نامه‌های عمر افراد بصورت ماهیانه و یا سالانه مبالغ را پرداخت می کنند  در صورتی  که در سپرده های سرمایه گذاری بانک، باید بصورت یکجا مبالغ را واریز کرد.وی با تاکید بر اینکه مزایای بیمه های عمر قابل مقایسه  با سپرده های سرمایه گذاری نیست خاطر نشان کرد:  کمک هزینه های ازدواج، مسکن، تحصیل فرزندان و وامهای اضطراری در طول زندگی به دارندگان بیمه های عمر بسیار کمک خواهد کرد. عطایی در پایان گفت: با توجه به آزاد سازی تعرفه های صنعت بیمه، بیمه مرکزی دست بیمه گران را در ارائه نرخ حق بیمه باز گذاشته است و بدین ترتیب در بخش بیمه‌های عمر افراد می توانند براساس توانمندی مالی خود نرخ مناسب را انتخاب و از مزایای این نوع بیمه نامه بهره مند شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا , سرچشمه آرمش , بیمه , بیمه قسطی , بیمه ارزان ,



بازدید : 973
نویسنده : روستایی

بيمه مسافرين عازم به خارج كشور مفري(MAPFRE) در بيمه كوثر صادر مي گردد.از تاريخ 23/03/91 صدور بيمه مسافرين عازم به خارج از كشور ( مفري) در اين مديريت آغاز شده است. گزارش اين بيمه نامه ، پرداخت هزينه هاي اشخاصي را كه قصد مسافرت به خارج از كشور را دارند تحت پوشش قرار مي دهد و اعتبار آن در خارج از كشور بوده و كليه خدمات موضوع اين بيمه نامه با توجه به قرارداد في مابين مطابق با شرايط عمومي توسط شبكه بين المللي شركت كمك رساني Mapfre تضمين و ارائه مي گردد . پرداخت هزينه هاي فوريتهاي دندانپزشكي،پذيرش و انتقال پزشكي به نزديكترين بيمارستان و يا بازگرداندن بيمار به ايران تحت نظارت پزشكي ، راهنمايي و كمك رساني در سرقت يا مفقود شدن مدارك مسافرتي ، بازگرداندن كودكان به ايران در صورت فوت يا بستري شدن بيمه شده ، بازگرداندن جسد به ايران در صورت فوت بيمه شده در طول مسافرت ، پرداخت هزينه هاي عزيمت همراه به بالين بيمه شده بستري در بيمارستان ، انتقال پيامهاي فوري و اضطراري بيمه شده ، بازگشت پيش بيني نشده به دليل مسائل پزشكي يا بيماري بستگان بيمه شده در صورتيكه نتواند از بليط اوليه جهت بازگشت استفاده نمايد ، ارسال دارو از كشور مبدا به كشوري كه بيمه شده در آن بستري است ، استرداد بار مسافر در صورت فقدان يا اشتباه مسير بارچنانچه بار كنترل شده مسافر تا 12 ساعت به بيمه شده تحويل نگردد ، هزينه تاخیرهای اضطراري، در صورت مفقود شدن يا به سرقت رفتن مدارك مهم مسافرتي از قبيل گذرنامه ، ويزا و...


:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , سیستم جامع بیمه راه اندازی می شود , آغاز صدور بيمه مسافرتي مفري در بيمه كوثر , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا ,



نرخ های شخص ثالث عادلانه است
نوشته شده در 27 / 3 / 1391
بازدید : 834
نویسنده : روستایی

مرتضی حسنی عقدا سرپرست معاونت نظارت بیمه مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در واکنش به برخی انتقادات در مورد گرانی بیمه شخص ثالث، اظهار داشت: بیمه شخص ثالث یک قانون است و هر کدام از بخش های این قانون متولی مشخصی دارد.در قانون شخص ثالث تعیین نرخ و شرایط بیمه نامه شخص ثالث به عهده صنعت بیمه بوده که آنها را پیشنهاد کند و به تصویب هیات وزیران برساند؛ این اقدامی است که در چارچوب قانون انجام شد و بیمه مرکزی پیشنهادی را که بر مبنای نظر کارشناسی شرکتهای بیمه ای و براساس مبانی فنی و محاسبات انجام شده صورت گرفته بود، به شکل جدول مشخصی تدوین کرد و نرخ ها را براساس تعهدات شرکت ها پیش بینی نمود.
سرپرست معاونت نظارت بیمه مرکزی گفت: آنچه که مصوب هیات وزیران است در واقع قیمت نیست، بلکه نرخ هست و نرخ متناسب با سرمایه بیمه شده است؛ این بخش اولی است که توسط دولت انجام شده و بیمه مرکزی این امر را به شرکت های بیمه ابلاغ کرده است.بخش دوم بحث تعهدات شرکت های بیمه ای است؛ در همین قانون برای تعهدات نیز متولی مشخص تعیین شده است، مبنای محاسبه تعهدات شرکت های بیمه ای نرخ دیه سالانه براساس ماه های حرام است که متولی این بخش دیگر صنعت بیمه نیست و به شکلی به قوه قضائیه تفویض شده و قوه قضائیه این نرخ را اعلام می کند، یعنی شما اگر بخواهید این را به شکل واقعی ببینید یک تناظر یک به یک بین نرخ حق بیمه و تعهدات شرکت های بیمه است. در واقع هر چقدر این تعهدات بالا می رود، نرخ هم ثابت است و قیمت حق بیمه بالا می رود.عقدا عنوان کرد: در سنوات قبل این قضیه بوده و سال جاری نیز به همین منوال است، یعنی قوه قضائیه براساس تکالیف قانونی دیه سالانه را اعلام کرده و شرکت های بیمه نیز موظف بودند براساس همان نرخها که قبلا مصوب بوده بیمه نامه ها را صادر کنند.
بیمه گران نباید گله داشته باشند
وی اضافه کرد: به منظور حمایت از مردم، صنعت بیمه براساس جلسات مشترکی که داشت به این جمع بندی رسید که این مبلغ حق بیمه را متناسب با افزایش نرخ دیه نبیند، یعنی حق بیمه کمتری مصوب شد. مبلغ دیه 40 درصد رشد داشت ولی جدولی که به عنوان حق بیمه از طریق بیمه مرکزی ابلاغ شد که این هم با هماهنگی شرکتها و پس از کسب نظر دولت بود؛ یعنی در جهت حمایت از مردم ما فقط 25 درصد رشد در حق بیمه داشتیم و براساس توافقی که انجام شده قاعدتا نباید نه مشتریان نسبت به این امر گله داشته باشند و نه شرکتهای بیمه ای.
این مقام مسئول در بیمه مرکزی تصریح کرد: تمام توافقاتی که در این رابطه انجام شده، مستند به نظرات شرکت های بیمه ای است و بیمه مرکزی مجموعه مدیران صنعت بیمه را دور هم جمع کرد و جلسات مشترک برگزار کرد و در نهایت به جمع بندی رسیدند و آنچه که به عنوان پیشنهاد بیمه مرکزی مطرح شد و دولت آن را اعلام کرد، چیزی بود که همه شرکتها روی آن نظر داشتند.
شرکتهای بیمه در بحث شخص ثالث متضرر نمی شوند
وی در عین حال خاطر نشان کرد: اگر واقعا نرخ های بیمه شخص ثالث ناعادلانه بود، قطعا نباید شرکتی از این نرخها پایین می آمد اما همین الان در بازار مشاهده می کنید که خیلی از شرکت های بیمه ای خصوصی روی این نرخها تخفیف هم می دهند یعنی برای خود این قابلیت را ایجاد کردند که می توانند پایین از این نرخها هم بیایند. این امر تاکیدی بر این است که نظر اول که شرکتهای بیمه از بابت بیمه شخص ثالث متضرر می شوند، صحت ندارد.
وی تاکید کرد: در بازار رقابتی هر کس باید سعی کند که هزینه های خودش را کنترل و مدیریت کند، به هر حال خیلی اوقات پیش می آید که شرکت ها زیان می کنند، صرف بحث نرخ و شرایط نیست و ممکن است سوء یا ضعف مدیریتی خودشان این مسئله را پدید آورده باشد.
عقدا گفت: ممکن است بیمه نامه هایی که در بازار رقابتی صادر می شود نتواند حق بیمه پیش بینی شده را وصول کند؛ حالا چه کسی باید جز خود شرکت زیان این مسئله را بپذیرد؟!
وی ادامه داد: ممکن است شرکت در بحث پرداخت خسارات دقت بیشتری کند و در این حالت از وقوع تقلبات جلوگیری نماید یا برای توسعه شرکت ممکن است بازار را به خوبی ارزیابی و بیمه گذاران را نیز به خوبی شناسایی کند و به صورت گروهی با اینها قرارداد داشته باشد و از آن تخفیف هایی که می دهد صرف نظر کند و از روش های بهتری برای جلب مشتریان استفاده کند، همه اینها در وضعیت شرکت تاثیر گذار است.
نرخ شکنی مورد غفلت واقع شده است
سرپرست معاونت نظارت بیمه مرکزی تصریح کرد: مهمترین مسئله ای که در بازار ما مورد غفلت قرار گرفته، این است که در بازار رقابتی همه دارند به سمت نرخ شکنی می روند، نرخ شکنی عامل اصلی است که شرکت ها را چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت با مشکل مواجه می کند.
وی گفت: در یک بازار رقابتی آن چیزی که باعث می شود مشتریان به خوبی حفظ شوند، ارائه خدمات بهتر است اگر خدمات مناسب داده شود حتی اگر در نرخ تخفیف بدهید، مشتری تمایل دارد که مشتری پایدار شما باشد در حالی که این امر هم مورد غفلت واقع شده است.


:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , سیستم جامع بیمه راه اندازی می شود , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا ,



بازدید : 891
نویسنده : روستایی

جواد سهامیان‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این‌که به بیمه عمر در کشورمان زیاد پرداخته نشده است، گفت:‌البته یکسری مسائل فنی هم در این موضوع دخیل است.  در کشورهای دیگر بیش از 60 درصد حق بیمه‌ها مرتبط با بیمه اشخاص و بیمه عمر است در حالی که این عدد در کشور ما حدود شش الی هفت درصد است که بسیار پایین است. اگر بخواهیم به رفاه مردم و تامین اجتماعی بیندیشیم باید بیمه‌های عمر را به خوبی تقویت کنیم منظور از تقویت هم آن است که اطلاع رسانی خوب و فرهنگ‌سازی شود و بیمه عمر برای اقشار کم درآمد در نظر گرفته شود. وی به طراحی بیمه عمر اقشار کم درآمد در سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت:‌ما نباید همیشه به دنبال بیمه‌های عمر با سرمایه‌های بالا باشیم زیرا افراد با همان سرمایه‌هایی که در دوران حیاتشان زندگی می‌کنند توقع دریافت سرمایه از بیمه عمر دارند. تخصصی کردن شرکت‌های بیمه عمر تخصصی کردن بازاریاب‌های بیمه عمر و همچنین نقش رسانه‌ها، به خصوص رسانه ملی و مطبوعات می‌تواند دراین طرح بیمه عمر اقشار کم درآمد بسیار موثر باشد.

خبرگزاری آیین


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , سیستم جامع بیمه راه اندازی می شود , بیمه عمر اقشار کم درآمد به زودی ارائه می شود , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا ,



بازدید : 768
نویسنده : روستایی


 

اکونیوز:کابینه ژاپن به منظور مقابله با تحریم بیمه ای نفت ایران از سوی اتحادیه اروپا طرحی را تصویب و به پارلمان ارائه کرد که بر اساس آن از اول جولای راسا بیمه محموله های نفتی ایران را برعهده می گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،کابینه دولت ژاپن روز دوشنبه طرح ویژه ای را تصویب کرد و برای تایید به پارلمان این کشور ارائه کرد که دولت این کشور را قادر می سازد، پس از اجرایی شدن تحریم بیمه ای اتحادیه اروپا از اول جولای، محموله های نفتی ایران را تحت پوشش بیمه ای قرار دهد.
وزیر حمل و نقل ژاپن با صدور بیانیه ای اعلام کرد، طرح پوشش بیمه ای مذکور، دولت ژاپن را قادر خواهد ساخت، در صورت وقوع حوادث عمده برای تانکرهای حامل نفت ایران به مقصد ژاپن، پرداخت های مستقیمی تا مبلغ 7.6 میلیارد دلار را صورت دهد.ژاپن قصد دارد واردات نفت از ایران را ادامه دهد، و به همین منظور گفتگوهایی را با مقامات اتحادیه اروپا برای معافیت از تحریم بیمه ای محموله های نفتی ایران انجام داده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این گفتگو ها نتیجه ای در بر داشته اند یا خیر.در ماه مارس، ژاپن مشمول معافیت از تحریم های مالی آمریکا علیه ایران قرار گرفت. واردات نفت ژاپن از ایران اخیرا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.بر اساس قوانین ژاپن، تمام کشتی های شرکت های حمل و نقل دریایی که به آبهای سرزمینی این کشور وارد می شوند، باید از پوشش بیمه ای در قبال زیان های ناشی از تصادفاتی همچون نشت نفت در دریا و تلفات انسانی برخوردار باشند.پخش عمده ای از این پوشش بیمه ای از سوی اتحادیه حمایت و جبران خسارت مشترک کشتی داران ژاپن تامین خواهد شد، که دارای قراردادهای بیمه مجدد با دیگر گروه های حمایت و جبران خسارت جهان و شرکت های بیمه ای است.بدون ارائه خدمات بیمه مجدد شرکت های اروپایی، شرکت های ژاپنی تنها قادرند تا 8 میلیون دلار، تانکرها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.طرح دولت ژاپن، 7.6 میلیارد دلار منبع مالی بیشتر را برای پوشش بیمه ای تانکرها در قبال حوادث مهم فراهم خواهد ساخت که بیشترین میزان پوشش بیمه ای آن برای حوادث نشت نفت در دریا، حدود یک میلیارد دلار خواهد بود.یک مقام آگاه در وزارت حمل و نقل ژاپن گفت، وزیر حمل و نقل این کشور  قصد دارد امضای قرارداد با 10 شرکت حمل و نقل دریایی را برای حمل نفت ایران به ژاپن تا پیش از ماه جولای نهایی سازد تا از تاثیرات عمده تحریم های اتحادیه اروپا بر اقتصاد ژاپن بکاهد.این مقام ژاپنی افزود: «این به تصمیم پارلمان بستگی دارد که ضرب العجل تعیین شده تا اول ماه جولای را رعایت کند.» وی گفت، تصویب یک طرح در پارلمان ژاپن حداقل دو هفته به طول می انجامد.وی همچنین اضافه کرد، دولت ژاپن مشغول مذاکره با شرکت های حمل و نقل دریایی در مورد بهای سالانه پوشش بیمه ای اضافی برای محموله های نفتی ایران در  حدود 15 میلیون ین (189 هزار دلار) برای هر تانکر است. این در حالی است که بهای معمولی بدون محدودیت برای هر تانکر در مقصد، 20 تا 30 میلیون ین است


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , سیستم جامع بیمه راه اندازی می شود , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا ,



بازدید : 945
نویسنده : روستایی

 

اخبار پولی مالی- بیمه مركزی، سندیكای بیمه گران و نیروی انتظامی در اواخر سال 1390 تفاهم نامه سه جانبه ای را منعقد كردند كه بندهایی از آن مربوط به تبادل اطلاعات است و در صورتی كه این سیستم به طور كامل فعال شود، اطلاعات به روز و تخلفات در بخش های مختلف كاهش می یابد، ضمن آنكه این امر در تعیین حق بیمه نیز موثر است. به گزارش اخبار پولی مالی، سیدمرتضی حسنی عقدا، سرپرست معاونت نظارت بیمه مركزی از راه اندازی سیستم جامع جلوگیری از تخلف و تقلب در صنعت بیمه در آینده نزدیك خبر داد و گفت:این سیستم در حال حاضر در بخش صدور و تعیین خسارات بیمه اتومبیل متمركز است و در مراحل بعدی سایر رشته ها از جمله آتش سوزی و باربری به آن اضافه می شود.سرپرست معاونت نظارت بیمه مركزی با بیان اینكه بیشترین حجم فعالیت شركتهای بیمه در بخش بیمه شخص ثالث است  افزود: بیمه مركزی از سال های گذشته بانك اطلاعاتی را تعریف كرده تا بتواند مراحل صدور و پرداخت خسارت را كنترل كند و برای شروع بیمه خودرو را هدف گذاری كرده است.البته هنوز این سیستم دارای نواقصی است و برخی از شركت ها نتوانسته اند تاكنون اطلاعات خود را به روز كنند.عقدا، تبادل اطلاعات با برخی از مراجع را از دیگر بخش های مورد تاكید این سیستم عنوان كرد و افزود: بیمه مركزی، سندیكای بیمه گران و نیروی انتظامی در اواخر سال 1390 تفاهم نامه سه جانبه ای را منعقد كردند كه بندهایی از آن مربوط به تبادل اطلاعات است و در صورتی كه این سیستم به طور كامل فعال شود، اطلاعات به روز و تخلفات در بخش های مختلف كاهش می یابد، ضمن آنكه این امر در تعیین حق بیمه نیز موثر است.سرپرست معاونت نظارت بیمه مركزی اظهار امیدواری كرد كه بزودی این سیستم جامع به طور كامل در صنعت بیمه راه اندازی شود تا ضمن تسریع در صدور و دقت در پرداخت خسارت ،از حجم تخلفات و تقلبات كاسته و سرویس دهی مناسب تری انجام شود.هر چند تقلب و تخلف همواره وجود دارد و نمی توان گفت كه در هیچ جای دنیا تقلب وجود ندارد، اما بیمه مركزی تلاش دارد تخلفات را در این صنعت به حداقل كاهش دهد.سرپرست معاونت نظارت بیمه مركزی با بیان آنكه نمی توان درصد تخلفات را در صنعت بیمه تعیین كرد ،  و به ایرنا گفت: بخشی از تخلفات به بیمه مركزی منعكس می شود و واحد بازرسی وظیفه پیگیری آن را دارد، اما از آنجا كه بخش عمده ای از مشكلات در شركت ها پیگیری می شود، نمی توان آمار دقیقی در خصوص آن ارایه كرد.عقدا با بیان اینكه میزان تخلف و تقلب در رشته هایی كه مراجعه بیشتری دارند، به طور طبیعی بالاتر است ، افزود: بر همین اساس شركت هایی كه در رشته خودرو فعال هستند ، بیشتر از سایر شركت ها با مشكلات مواجه هستند.بیمه مركزی در راستای استقرار واحدهای حسابرسی داخلی و بازرسی در شركت ها اقداماتی را انجام داده است و تاكید بر سیستم خود كنترلی شركت ها دارد.این امر سبب می شود كه سیستم كنترل داخلی در شركت ها مستقر شود و بیمه مركزی واحدهای مرتبط با این موضوع را بازرسی می كند.همچنین بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه ، نظارت بر نمایندگان و شبكه فروش كه در گذشته بر عهده بیمه مركزی بود با ابلاع آیین نامه هایی به شركت ها واگذارشده است و بیمه مركزی نظارت بر نحوه نظارت آنها دارد یا به عبارت دیگر بیمه مركزی نظارت عالی نسبت به شبكه فروش شركت های بیمه دارد.همچنین برای افزایش حجم نظارت ها بیمه مركزی نظارت در محل را افزایش داده به نحوی كه واحدهای خود را به صورت دوره ای در استان های مختلف مستقر می كند تا ابعاد فنی وعملیات شركت ها در بخش شعب و نمایندگان مورد ارزیابی قرار گیرد.در صورتی كه فعالیت شركت ها دارای مشكلاتی باشد به طور قطع در خصوص آن تصمیم گیری می شود



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , سیستم جامع بیمه راه اندازی می شود , بیمه کوثر , بیمه ایران , بیمه دانا ,



بازدید : 1794
نویسنده : روستایی

بيمه كوثر،680ميليون ريال خسارت كالا به شركت ايران گارمنت پرداخت كرد. به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر،بنابر اعلام مديريت بيمه هاي باربري اين شركت،در پي وقوع حادثه براي محموله هاي وارداتي شركت ايران گارمنت كه به ايران (بندرعباس) حمل مي شدند ، مجموعا مبلغ 680ميليون ريال خسارت توسط شركت بيمه كوثر پرداخت شد.


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , بیمه کوثر , شركت هاي مبتكر بيمه اي حمايت مي شوند ,



بازدید : 782
نویسنده : روستایی

به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر، اين شركت در دومين همايش ملي مديريت بحران كه توسط سازمان مديريت بحران كشور 30 و 31 خرداد ماه در محل سالن همايش هاي وزارت كشور برگزار مي گردد حضور خواهد داشت. اين همايش كه با حمايت سازمان ها و مراكز متعدد دولتي مرتبط با حوزه مديريت بحران برگزار مي گردد ، فرصتي است براي تبيين نقش بيمه در كاهش آثار و آسيب هاي ناشي از حوادث غيرمترقبه. شايان ذكر است معاون فني بيمه كوثر اخيرا" كتابي تحت عنوان " مديريت ريسك و مديريت بحران در دفاع غيرعامل" را در حوزه مديريت بحران تاليف نموده اند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , بیمه کوثر , شركت هاي مبتكر بيمه اي حمايت مي شوند , حضور بيمه كوثر در دومين كنفرانس ملي مديريت بحران ,



بازدید : 956
نویسنده : روستایی

شركت هاي بيمه اي كه در زمينه هاي گوناگون ظرفيت سازي كنند و در توسعه رشته هاي موجود و ايجاد رشته هاي جديد از خود ابتكار عمل نشان دهند از حمايت هاي جدي بيمه مركزي برخوردار خواهند شد.ضمن اعلام اين مطلب افزود: حركت بيمه در مسير توسعه و پاسخگويي به نيازهاي جديد مردم در گرو آينده پژوهي است فعالان اين صنعت بايد با اين نگاه ، ظرفيت هاي خود را متناسب با خواسته هاي جديد جامعه افزايش دهند. وي با تاكيد بر ضرورت رفع موانع دست و پاگير و ايجاد بستر مناسب براي فعاليت اهالي صنعت بيمه از طريق بازنگري در آيين نامه هاي بيمه اي خاطرنشان كرد: عزم شوراي عالي بيمه دربازنگري آيين نامه هاي بيمه اي نوعي ظرفيت سازي است و مطابق آمار موجود ، ظرفيت هاي صنعت بيمه پس از اصلاح و بازنگري در آيين نامه ها افزايش يافته است. با استفاده از ابزارهاي نيازسنجي و بررسي ظرفيت هاي موجود و نگاه آينده نگرانه ، مي توان صنعت بيمه را با تحولي اساسي روبرو كرد و ما در همين راستا با مشاركت تمامي بيمه پژوهان ،مساله آينده پژوهي را با جديت تمام دنبال مي كنيم. شايان ذكر است كه رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در ابتداي سال جاري معاونت طرح و توسعه را مكلف كرده است  تا در راستاي افزايش ضريب خدمات رساني ، با تدوين برنامه هاي ميان مدت و بلندمدت، نقشه راه صنعت بيمه را ترسيم كند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , بیمه کوثر , شركت هاي مبتكر بيمه اي حمايت مي شوند ,



بیمه مسئولیت عمومی
نوشته شده در 17 / 3 / 1391
بازدید : 959
نویسنده : روستایی

 

 

 

در اين بيمه نامه مسئوليت بيمه‌گذار در مقابل اشخاص ثالث (غير مرتبط با فعاليت بيمه‌گذار) طبق قوانين جاري كشور تحت پوشش است و خسارتهاي جاني و مالي وارد به زيان ديدگان جبران مي‌گردد .

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بيمه مسئوليت , ,
:: برچسب‌ها: بیمه مسئولیت عمومی , بیمه , بیمه کوثر ,



بیمه کشتی
نوشته شده در 16 / 3 / 1391
بازدید : 1154
نویسنده : روستایی

در بيمه كشتي خسارات وارده بشرح زير و با توجه به شرايط بيمه‌نامه و نوع آن تحت پوشش قرار مي‌گيرد .خسارات وارده به كشتي در اثر آتش سوزي ،‌به گل نشستن ، برخورد با صخره و شناورهاي ديگر و همچنين خسارت ناشي از زلزله،آتشفشان،‌صاعقه و حوادث ناشي از بارگيري، تخليه،زيان همگاني و هزينه نجات  مسئوليت ناشي از برخورد كه موجب اتلاف يا آسيب ديدگي كشتي ديگر و محصولات آن و زيان همگاني گردد و همچنين هزينه نجات محمولات آن .


:: موضوعات مرتبط: بیمه کشتی , ,
:: برچسب‌ها: بیمه , بیمه کوثر , بیمه کشتی , سرچشمه آرامش ,



بازدید : 700
نویسنده : روستایی


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: روز پدر مبارک ,



منشور اخلاقی ما
نوشته شده در 13 / 3 / 1391
بازدید : 1215
نویسنده : روستایی

 به نام خدا

 كاركنان شركت بيمه كوثر با اعتقاد به قدرت لايزال الهي و با توسل به كوثر اهل بيت)س(در جهت جلب رضاي حق تعالي و در راستاي منويات مقام معظم رهبري به منظور نهادينه كردن ارز شهاي الهي و انساني ،توسعه فرهنگ اسلامي ،تكريم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب به مشتريان و براي تحقق اهداف متعالي اين شركت ، منشور اخلاقي زير را پذيرفته وعمل به آن را بر خود لازم و ضروري ميدانيم.

 .1 انگيزه حضور ما در شركت ، خدمت صادقانه به انسانها از هر قشر و گروه و يا هر زبان و قوميت ميباشد

 .2 نظم ، انضباط ، ادب و نزاكت در رفتار با مشتريان و همكاران را موجب حفظ كرامت انساني دانسته و سر لوحة فعاليتهاي شركت قرار م يدهيم.

 .3 صبر و بردباري ، مقاومت و تحمل ناملايمات در رسيدگي به نيازهاي مشتريان را توفيق الهي و مسئوليت خطير و افتخارآفرين ميدانيم.

 .4 ما بر آنيم كه نيازها و انتظارات مشتريان را شناسايي و در صدد تأمين آنها برآمده و در نهايت تلاش م يكنيم فراتر ازانتظارات آنها عمل نمائيم.

 .5 در هر شرايطي رعايت سه اصل خوش روئي ، خوش گوئي و خوش خوئي را به عنوان زيباترين روش تكريم ارباب رجوع برخود واجب ميدانيم.

 .6 پاسخگويي مشتاقانه ، اطلاع رساني دقيق و راهنمائي مناسب از حقوق مشتريان را وظيفه شرعي خود ميدانيم.

 .7 راز داري ، پرده پوشي و حفظ اسرار مشتريان ، همكاران و شركت را وظيفه قانوني و اخلاقي خود ميدانيم.

 .8 تلاش مستمر در ارتقاء دانش و مهارت شغلي از اصول اساسي و حيثيت حرف هاي ما ميباشد.

 .9 براي ارائه خدمات مطلوبتر از نظرات ، پيشنهادات و انتقادات مشتريان استقبال مينمائيم.

 .10در راستاي بهر هگيري از الطاف الهي در نماز جماعت و مراسم مذهبي محيط كار در صورتيكه خللي در امر خدمت رساني وارد نگردد فعالانه شركت مينمائيم.

 .11رعايت صرفه جويي ، پرهيز از اسراف و اصلاح الگوي مصرف را از اصول كار خود ميدانيم .

 .12ما در محضر خداوند هستيم و بدون نظارت مافوق نيز به نحو شايسته وظيفه خود را در قبال مشتريان انجام ميدهيم .

 .13در ايجاد محيطي سالم همراه با آرامش از هر اقدامي كه صميميت و اعتماد كاركنان را تضعيف نمايد پرهيز مينمائيم.

 .14به منظور رعايت حقوق ديگران و اقدام به قانون از استعمال دخانيات در محيط كار پرهيز مينمائيم.

 .15معيار ارزش خود را ميزان تعهد به اجراي مفاد منشور اخلاقي شركت ميدانيم.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , اطلايه ويژه , ,
:: برچسب‌ها: " , بيمهشخص ثالث , Kowsarinsurance , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر كد 5018 , کوثرتهران , بیمه کوثر تهران , بیمه کوثرتهران , بیمه اقساطی نیروهای مسلح اقساط ثالث بدنه , شرکت بیمه کوثر ,



نظرات شما
نوشته شده در 13 / 3 / 1391
بازدید : 879
نویسنده : روستایی

سلام،خسته نباشيد،از اينجا كه نظرات شما براي من واقعا ارزش داره قالب وبلاگ رو تغيير دادم اگر بازهم نظري داريد من در خدمتم و در سريع ترين زمان پيشنهادهاي شما رو اجرايي ميكنم اين وبلاگ براي شماست

و ما خدمتگزاران شماييم


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: " , بيمهشخص ثالث , Kowsarinsurance , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر كد 5018 , کوثرتهران , بیمه کوثر تهران , بیمه کوثرتهران , بیمه اقساطی نیروهای مسلح اقساط ثالث بدنه , شرکت بیمه کوثر ,



ولادت امام محمد تقي
نوشته شده در 12 / 3 / 1391
بازدید : 881
نویسنده : روستایی



بازدید : 823
نویسنده : روستایی

انتقاد مديرعامل بيمه كوثر از رقابت بانك ها با شركت هاي بيمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج

 به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر ، عبدالرسول عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج  از رقابت بانک ها با بیمه ها نیز انتقاد کرد و اظهار داشت:  با توجه به حجم گسترده  تبلیغات بانک ها نسبت به شرکت های بیمه ، مقابله با اين هجمه تبليغاتي عزمي جدي در صنعت بيمه مي طلبد تا با شروع نهضت فرهنگ سازي و اطلاع رساني شركت هاي بيمه مزاياي استفاده از خدمات بيمه ، بويژه بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري را به مردم معرفي كنند.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: " , بيمهشخص ثالث , Kowsarinsurance , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر كد 5018 , کوثرتهران , رقابت بانك با بيمه , بیمه کوثر تهران , بیمه کوثرتهران , بیمه اقساطی نیروهای مسلح اقساط ثالث بدنه , شرکت بیمه کوثر ,



بازدید : 846
نویسنده : روستایی

با پيگيري هاي انجام شده ديه آسيب ديدگان ميادين مين كشور افزايش يافت.

 

به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر، در راستاي خدمت رساني به خانواده هاي شهداء، جانبازان، شهداء پاكسازي ميادين مين ، برابر پيگيري ها و رايزني هاي انجام شده الحاقيه افزايش ديات آسيب ديدگان ميادين مين كشور صادر و اجرايي شد.شايان ذكر است شركت بيمه كوثر، تنها مجري بيمه ميادين مين كشور در صنعت بيمه مي باشد.



:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: " , بيمهشخص ثالث , Kowsarinsurance , بيمه كوثر , نمايندگي بيمه كوثر كد 5018 , کوثرتهران , بیمه کوثر تهران , بیمه کوثرتهران , بیمه اقساطی نیروهای مسلح اقساط ثالث بدنه , شرکت بیمه کوثر ,



بيمه عمرو سرمايه گذاري
نوشته شده در 7 / 3 / 1391
بازدید : 947
نویسنده : روستایی

سلام خوبيد خسته نباشيد ميخواستم چند دقيقه از وقت گرانبهاتونو بگيرم پشيمون نميشيا،بدون اينكه از وضع ماليتون خبر داشته باشم بايد بگم كه اين بيمه هيچ ربطي به وضعيت مالي نداره(به خدا دروغم چيه؟واقعا همينطوره)مگه بده اگه خدايي نكرده زبونم لال براتون اتفاقي افتاد بيمه رو متعهد كرده باشين100ميليون يا200 ميليون به كسي كه شما دوسش دارين بده خود من مادرمو ذينفع كردم يعني اگه اتفاقي برام بيفته مادرم تو دست وپا نيفته آخه من حساب كردم اگه بميرم 10ميليون قبر بايد بخره حالا اونو ولش كن فاميلاي عزيز كنگر ميخورن و لنگر ميندازن كم كمش براي سوم چهلمم30ميليون خورد و خوراكششون ميشه(حلوا،شام و نهار وكفن و خرما...)تا اينجا40ميليون تازه من ارزون حساب كردم درسته پول جاي دختر خوب وماهي رو مثل من براشون نميگيره ولي حداقل اون موقع يه دغدغه داشته باشن نه هزارتا مشكل.البته خدا نكنه من بميرم اون وقت كي با شما صحبت ميكنه؟ فكر نكن بيمه عمر فقط بدرد اينا ميخوره اگه خدا خواست و عمري باقي موند بعد 30سال ميتونم از اين پول خودم استفاده كنم به اونشم فكر كردم،الان 21 سالمه اونوقت ميشم51 ساله خونه ميخرم،ماشين،يه سفر چند ساله هم ميرم حسابي به خاطر آينده نگري جونيام خوش ميگذرونم يا اصلا نه بعد15سال خودمو بازخريد ميكنم به اونشم فكر كردم شايد انداختمش توتجارتي مغازه اي خريدمو يا......فكرام زياده نمي خوام خستتون كنم يادم رفت بگم من خودمو30ساله بيمه كردم ميشه خودتو10ساله20ساله هم بيمه عمرو پس انداز كني مجبور نيستي به شعبه ما بياي هر جا بري برات بيمه نامه رو ميزنن هرجور كه شما دلت ميخواد البته اگه بياي نمايندگي ما من بيشتر اميدوارم ميشم مطالب بيشتري ميزارم قول ميدماگه اومديد حتما بگيد كه مطالب وبلاگ نمايندگي ما رو خونديد كه يه هديه ناقابل ازشون حتما بگيريد


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا , بيمه عمر , بيمه عمرو سرمايه گذاري ,



بازدید : 985
نویسنده : روستایی

با هوشياري و دقت نظر شعبه اراك، چهار پرونده تصادف ساختگي كشف و دست سودجويان از تخلف بيمه اي كوتاه شد

 

به گزارش روابط عمومي بيمه كوثر، با هوشياري و عكس العمل به موقع كارشناسان شعبه اراك بيمه كوثر، تعداد 4 فقره پرونده تصادف ساختگي كه به قصد سوء استفاده توسط سودجويان تزتيب داده شده بود كسف گرديد.شايان ذكر است واحد پرداخت خسارت شعبه استان مركزي بيمه كوثر از اسفند ماه 91 آغار بكار نموده است و بيمه گذاران استان مركزي به سهولت مي توانند خدمات كارشناسي و دريافت خسارت خود را در شعبه اراك انجام دهند.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا , ميلاد امام محمدباقر(عليه السلام) ,



بازدید : 942
نویسنده : روستایی

سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام برتمامی مسلمانان و پیروان راستین آن حضرت تسلیت باد.


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا , حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام ,



نرخ بیمه نامه شخص ثالث آزاد شد
نوشته شده در 4 / 3 / 1391
بازدید : 1141
نویسنده : روستایی

اکونیوز: معاون نظارت بیمه مرکزی گفت: تمام شرکت های بیمه ای می توانند بیمه نامه شخص ثالث را ارزان تر هم ارائه دهند.

 

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، "رحیم مصدق" معاون نظارت بیمه مرکزی اعلام کرد که عملا نرخ بیمه شخص ثالث آزاد شده است. آزاد سازی نرخ بیمه شخص ثالث به این ترتیب است که چون از دیدگاه دولت و حاکمیت این بیمه یک نوع بیمه اجتماعی است بنابراین دولت حداکثر قیمت بیمه را تعیین کرده و ارائه قیمتهای پایین بیمه را در اختیار شرکت های بیمه ای قرار داده است.اگر تعبیر ما از آزاد سازی این باشد که اجازه داده شود، شرکت بیمه بالاتر از نرخ های مصوب دولت از مردم حق بیمه بگیرد، این نقض غرض است.مردم به دنبال این هستند که بتوانند بیمه شخص ثالث را با قیمت پایین دریافت کنند بنابراین عملا آزاد سازی بیمه شخص ثالث صورت گرفته است.به گفته مصدق، در حال حاضر شرکت های بیمه ای براساس شرایط بیمه گذار و پرداخت حتی از قیمت هایی که از سوی بیمه مرکزی اعلام شده ببه بیمه گذاران تخفیف هایی را اعطا می کنند که از نظر ما در چارچوب موازین قانونی است.این مقام مسئول در بیمه مرکزی به مجموعه عوامل موثر در جلوگیری از توسعه حوادث رانندگی و کاهش نسبت خسارت شرکتها اشاره کرد و گفت: براساس آمار پزشکی قانونی سال گذشته کاهش قابل توجهی در تعداد فوتی ها، مصدومین و مجروحین داشتیم واگر تعداد مصدومین، مجروحین و فوتی ها کاهش پیدا کند، شرایط رقابت به نحوی خواهد بود که شرکت های بیمه این امکان را پیدا می کنند که نسبت به کاهش حق بیمه خود اقدام نمایند.معاون نظارت بیمه مرکزی در پایان به موج گفت: از نظر ما هر شرکت بیمه ای که بخواهد می تواند بیمه نامه شخص ثالث را ارزان تر بدهد و اشکالی در این رابطه وجود ندارد.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: گپ بيمه اي , بيمه عمر , بيمه جامع , بيمه دانا , بيمه كوثر , بيمه ايران , ,



بازدید : 925
نویسنده : روستایی


ميلاد امام محمدباقر(عليه السلام) شكافنده علوم و گشاينده دروازه هاي دانش، برشيعيان و ارادتمندان حضرتش خجسته باد!


:: موضوعات مرتبط: اطلايه , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا , ميلاد امام محمدباقر(عليه السلام) ,



بازدید : 983
نویسنده : روستایی

 10تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبليبیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آیین‌نامه جدید تعرفه بیمه شخص ثالث را که به تصویب وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی دولت رسیده ، برای اجرا ابلاغ کرده است. به گزارش روابط عمومي بيمه مركزي، مهمترین تفاوت‌های آیین‌نامه مصوب تعرفه حق بیمه با آیین‌نامه قبلی به این شرح است:

1 - تعیین حق بیمه به صورت نرخ و بر مبنای مجموع تعهدات مالی و بدنی شرکت بیمه در برابر بیمه گذار.

2 - افزایش تخفیف عدم خسارت تا 70 درصد.

3 - تفکیک اضافه نرخ تعداد خسارت بر اساس خسارت‌های مالی و بدنی.

4 - امکان انتقال سوابق تخفیف حق بیمه به وسیله نقلیه مشابه در زمان فروش آن.

5 - معافیت از پرداخت اضافه نرخ مربوط به سوابق بیمه ای مالک قبلی وسیله نقلیه.

6 - لحاظ کردن تخلف های حادثه‌ساز وسیله نقلیه در تعیین حق بیمه.

7 - در نظر گرفتن اضافه نرخ برای خودروهای با سن بیش از 15 سال.

8 -کاهش تعرفه بیمه نامه های کوتاه مدت.

9 - پیش بینی امکان فروش اقساطی بیمه نامه.

10- تعیین چگونگی پرداخت خسارت های بدنی.


:: موضوعات مرتبط: بیمه خودرو , ,
:: برچسب‌ها: بيمه , بيمه كوثر , بيمه اتومبيل , بيمه خوب , قانون جدید بیمه شخص ثالث , , بيمه ايران , بيمه دانا , 10تفاوت تعرفه جديد بيمه شخص ثالث با تعرفه قبلي ,



سخنان امامان
نوشته شده در 2 / 3 / 1391
بازدید : 857
نویسنده : روستایی

پيروزي با دور انديشي به دست مي آيد و دور انديشي با تجربه(امام علي(ع))


:: موضوعات مرتبط: بيمه عمر , ,
:: برچسب‌ها: تخفيف بيمه , تخفيفبيمه بدنه , تخفيف اتومبيل , بسيجي , تخفيف بسيجيان , بيمه نامه بسيجيان ,



بازدید : 758
نویسنده : روستایی

دارين استراحت ميكنين،ميخوام كه مقداري از وقتتون رو بگيرم.براي همين الان خدمت رسيدم و اميد كه براتون مفيد واقع بشم.من در اكثر بيمه ها اعم از دانا و ايران و البرز و....به شما عزيزان خدمات بيمه اي ارائه  كردم و الان در خدمت بيمه كوثر هستم چون مي خوام بهترينها رو از بهترين شركت بيمه اي تازه نفس به شما معرفي كنم.پس اينو بدونيد كه اين مطلبم براي تبليغ نيست تو اين گفتگو و مشاوره سعي مي كنم تمام سوالات شما رو مثل گذشته جواب بدم اين گفتگو اولي نيست و با اطمينان ميگم آخريشم نيست.ميخوام از بيمه عمر وپس انداز حرف بزنم خيلي خودموني،سعي كن اين مطالب و بخوني اگه نخواستي پيشنهاداي منو اجرا كني و اگه تمايل نداشتي بيايي پيش ما حداقلش اينه كه اطلاعات دقيقي از اتفاقاتي كه داره مي افته رو داشتي درسته كه من نماينده اينجام اما مطمئنبياي باشين اول وكيل شما هستم بعد نماينده بيمه


:: برچسب‌ها: گپ بيمه اي , بيمه عمر , بيمه جامع , بيمه دانا , بيمه كوثر , بيمه ايران , بيمه نوين , بيمه عمرو پس انداز , بيمه زندگي , بيمه خوب ,